NJs nye nettsider ute på nett

Nils Martin Silvola
nyhetsstudio
Sekretariatsleder Hilde Tretterud.

Mandag 10. mars har Norsk Journalistlag sjøsatt ny utforming på nettsidene på nj.no.

Det betyr et nytt steg i NJs overgang til ny visuell identitet, etter at også ny logo ble lansert i november i fjor. 

NJ har brukt kommunikasjonshuset Dinamo i prosjektet, som har kostet opp mot 2,5 millioner kroner.

Nettsidene har fått en full gjennomgang, både i innhold og utseende, med mål om at det skal være enkelt å finne fram, og at brukerne skal få svar på det de lurer på, forteller kommunikasjonsansvarlig Christine Tolpinrud, som oppfordrer brukere til å benytte seg av tilbakemeldingsskjemaet nederst på sidene.

I tillegg til det nye utseendet skal endringene innebære bedre navigasjon og søkemotor, og at innlogging til Min side nå skjer med mobilnummer, og ikke medlemsnummer. Man melder seg også på kurs via medlemssystemet.

Til opplysning: Journalisten eies og utgis av Norsk Journalistlag.

Powered by Labrador CMS